Oplader voor Fuji instax mini 90 NEO CLASSIC; FinePix T200, XP30 – max. 5.04W van CELLONIC

(243 beoordelingen)
Artikelnummer: 111348

Dit zeggen onze klanten

4,7 (243)

Klanten noemen vaak

Ook genoemd: Snelle levering (14), Behulpzame klantenservice (6)

• MANFRED Duitsland

Een super goedkope oplader voor de NP-45 accu voor Fujifilm. Voordeel ten opzichte van de originele oplader van Fujifilm: hij kan gebruikt worden op 230V AC en 12V DC in een voertuig. U kunt ook een mobiele telefoon, smartphone, e-bookreader enz. Van 5V DC opladen via een USB-verbinding. Er moet een keuze zijn uit laadstations voor andere fotobatterijen als accessoires, want dan zou je meerdere batterijen kunnen opladen met één LED-apparaat. Nu heb ik twee laders moeten kopen.

• rona Duitsland

Het apparaat ziet er in zijn afzonderlijke onderdelen erg "goedkoop" uit. Na de montage, die absoluut eenvoudig is, kan ik dit niet langer bevestigen. Het ontwerp is erg aantrekkelijk. Je kunt de matige prijs van het apparaat niet meer zien. De gebruiksaanwijzing is op een begrijpelijke manier geschreven, helaas is de lettergrootte wat klein. Het is een product dat ik (gemiddelde consument) absoluut kan aanbevelen.

• Kordula Duitsland

Het product wordt alleen gebruikt onder normale huishoudelijke belasting en werkt zonder problemen. De bediening is eenvoudig, de optiek aantrekkelijk. De prijslijnverhouding is optimaal.

• André Frankrijk

Ik heb deze oplader gekocht om de defecte oplader in mijn camera (Fujifilm) te vervangen. Hij werkt perfect en laadt de NP-45 batterij snel op. Ik raad dit product aan.

• MANFRED Duitsland

Een super goedkope oplader voor de NP-45 accu voor Fujifilm. Voordeel ten opzichte van de originele oplader van Fujifilm: hij kan gebruikt worden op 230V AC en 12V DC in een voertuig. U kunt ook een mobiele telefoon, smartphone, e-bookreader enz. Van 5V DC opladen via een USB-verbinding. Er moet een keuze zijn uit laadstations voor andere fotobatterijen als accessoires, want dan zou je meerdere batterijen kunnen opladen met één LED-apparaat. Nu heb ik twee laders moeten kopen.

• sandrine Frankrijk

Dit product voldoet precies aan mijn verwachtingen, ik ben verheugd en kan mijn camera weer gebruiken. De prijs is meer dan interessant en we aarzelen geen moment om hem te bestellen. sandrine

• Jean-Claude Frankrijk

PRODUCT VOLDOET VOLLEDIG AAN MIJN VERZOEK MOGELIJK GEBREK AAN DOCUMENTATIE IN HET FRANS !!! NIET DE HELE WERELD KAN VERTALEN !!!

• Christine Frankrijk

komt goed overeen met wat ik zocht, gemakkelijke uitleg om het juiste product te vinden, onberispelijk in gebruik

• André Frankrijk

Ik heb deze oplader gekocht om de defecte oplader in mijn camera (Fujifilm) te vervangen. Hij werkt perfect en laadt de NP-45 batterij snel op. Ik raad dit product aan.

• Geverifieerde koper Frankrijk

Hallo, De oplader werkt heel goed en de oplaadmonitor is erg handig. Contact opnemen met Subtel was heel eenvoudig en de verzending was erg snel - Bedankt voor alles!

Geschikt voor uw

Voor is dit product bij ons niet als geschikt geregistreerd

Dat betekent niet per se dat het niet past — onze compatibiliteitslijst is niet volledig.

Is dit product geschikt voor uw apparaat?

Geschikt voor 129-apparaten
Beschrijving

Oplader voor Camera – opladen via het stopcontact met CELLONIC

Met deze CELLONIC oplader laad je je apparaat op via een passend stopcontact. Een handige vervanging voor een kwijtgeraakte of defecte originele lader, of als extra lader voor op kantoor, in de slaapkamer of op reis.

Compatibele modellen (selectie): Fuji instax mini 90 NEO CLASSIC; FinePix T200

Modelcompatibiliteit controleren

Bestellen bij subtel

• Betaal met iDEAL
  • Verzending vanaf € 2,95
  • 30 dagen bedenktijd · 3 jaar garantie

Waarom deze oplader van CELLONIC?

• Compatibiliteit – Vergelijk je apparaat met de productgegevens vóór aankoop.
• Laadt via het stopcontact – het laadvermogen staat bij de specificaties; de laadtijd hangt ook af van de lader, het apparaat en een eventueel laadprotocol
• Klaar voor gebruik – controleer de benodigde kabels en accessoires en de ingangsspanning en stekker voor het stopcontact
• Vervangend accessoire – als vervanging of extra lader; controleer de laadstekker, spanning en stroombehoefte van je apparaat

Productspecificaties

Merk: CELLONIC
Laadvermogen: max. 5.04W
Uitgang: 4.2-8.4V / 0.6A
Ingangsspanning: 100-240V
Kabellengte: 1m
Kleur: zwart
Inhoud: oplader

Compatibiliteit

Compatibele modellen: Fuji instax mini 90 NEO CLASSIC, Fuji FinePix T200, Fuji FinePix Z100fd, Fuji FinePix Z10fd, Fuji FinePix Z20fd, Fuji FinePix Z70, Fuji FinePix Z35, Fuji FinePix Z90, Fuji FinePix JV100, Fuji FinePix Z30, Fuji FinePix J30, Fuji FinePix JX500, Fuji FinePix XP120, Fuji FinePix XP140, Fuji FinePix XP60, Fuji FinePix Z33WP, Fuji FinePix T350, Fuji FinePix JZ300, Fuji FinePix XP30, Fuji FinePix XP80, Fuji FinePix J100, Fuji FinePix JX370, Fuji FinePix JX550, Fuji FinePix T400, Fuji FinePix J10, Fuji FinePix J27, Fuji FinePix T500, Fuji XP90, Fuji FinePix J38, Fuji FinePix JX250, Fuji FinePix JZ250, Fuji FinePix XP130, Fuji FinePix XP50, Fuji FinePix Z800EXR, Fuji FinePix J110w, Fuji FinePix JX200, Fuji FinePix XP10, Fuji FinePix J20, Fuji FinePix JV200, Fuji FinePix XP70, Fuji FinePix JX300, Fuji FinePix J150w, Fuji FinePix J28, Fuji FinePix J37, Fuji FinePix Z110, Fuji FinePix Z200fd, Fuji FinePix Z37, Fuji FinePix Z700EXR, Fuji FinePix J120, Fuji FinePix JZ100, Fuji FinePix JZ500, Fuji FinePix T300, Fuji FinePix Z300, Fuji FinePix JX400, Fuji FinePix JX700, Fuji FinePix XP20, Fuji FinePix Z900EXR, Fuji FinePix J250, Fuji FinePix JX560, Fuji FinePix Z80, Fuji FinePix J50, Fuji FinePix JX280, Fuji FinePix JZ200, Fuji FinePix J12, Fuji FinePix J210, Fuji FinePix JX420, Fuji FinePix JX520, Fuji FinePix JX580, Fuji FujiFilm Instax SQ20, Fuji FinePix J32, Fuji FinePix Z1000EXR, Fuji FinePix Z950EXR, Fuji FinePix J25, Fuji FinePix JV150, Fuji FinePix JX210, Fuji FinePix JX350, Fuji FinePix JZ110, Fuji FinePix T550, Fuji FinePix J29, Fuji FinePix T190, Fuji FinePix JV250, Fuji FinePix Z85, Fuji FinePix J15 fd, Fuji FinePix JV110, Fuji FinePix JV160, Fuji FinePix JZ510, Fuji FinePix T360, Fuji FinePix JX540, Fuji FinePix JX260, Fuji FinePix JX510, Fuji FinePix JZ310, Fuji FinePix T410, Fuji FinePix Z115, Fuji FinePix Z71, Fuji FinePix JX405, Fuji FinePix JX710, Fuji FinePix JZ305, Fuji FinePix T305, Fuji FinePix Z31, Fuji FinePix Z81, Fuji FinePix J26, Fuji FinePix JV205 – klik op het tabblad “Compatibiliteit” voor de volledige lijst

Tip: vergelijk vóór aankoop het modelnummer en de laadaansluiting van je apparaat met de compatibiliteitslijst.

Technische details
Artikelnummer: 111348
Gewicht: 169 g
Lengte: 98 mm
Breedte: 48 mm
Hoogte: 38 mm
EAN: 4250264998407
Compatibiliteit

Geschikt voor de volgende apparaten

Alle apparaten

Beoordelingen
  • MANFRED Duitsland

Deze beoordeling is automatisch vertaald. Brontaal was
    Ein super preiswertes Ladegerät für den NP-45 Akku für Fujifilm. Vorteil gegenüber Original-Ladegerät von Fujifilm: man kann es an 230V AC und an 12V DC im KFZ benutzen. Man kann auch noch über USB-Anschluß 5V DC Handy, Smartphon, eBook Reader usw. Laden.
    Es sollte für andere Foto-Akku als Zubehör noch Ladeschalen zur Auswahl geben, denn dann könnte man mit einem Ledegerät mehrere Akkus laden. Jetzt habe ich mir zwei Ladegräte kaufen müssen.
  • rona Duitsland

Het apparaat ziet er in zijn afzonderlijke onderdelen erg "goedkoop" uit. Na de montage, die absoluut eenvoudig is, kan ik dit niet langer bevestigen. Het ontwerp is erg aantrekkelijk. Je kunt de matige prijs van het apparaat niet meer zien. De gebruiksaanwijzing is op een begrijpelijke manier geschreven, helaas is de lettergrootte wat klein. Het is een product dat ik (gemiddelde consument) absoluut kan aanbevelen.

Das Gerät sieht in seinen Einzelteilen sehr "Billig" aus. Nach dem Zusammenbau,welcher absolut einfach ist, kann ich dieses aber nicht mehr bestätigen. Das Design ist sehr ansprechend. Man sieht dem Gerät den moderaten Preis nicht mehr an. Die Bedienungsanleitung ist verständlich geschrieben, leider in der Schriftgröße etwas klein.
    Es ist ein Produkt, welches ich (Otto-normal-Verbraucher) absolut weiterempfehlen kann.
  • Sabine Duitsland

Ik heb mijn oplader een half jaar geleden per ongeluk weggegooid. Gelukkig is er het eigen merk Cellonic van Subtel. Ingenieuze oplader met een extra 12 V-autolaadkabel en gelijktijdige USB-oplaadmogelijkheid voor bijvoorbeeld een smartphone.

Habe doch glatt vor einem halben Jahr versehentlich mein Ladegerät weggeworfen. Zum Glück gibt es die Eigenmarke Cellonic von Subtel. Geniales Ladegerät mit zusätzlich 12V Autoladekabel und gleichzeitiger USB-Lademöglichkeit von z.B. Smartphone.
  • sandrine Frankrijk

Dit product voldoet precies aan mijn verwachtingen, ik ben verheugd en kan mijn camera weer gebruiken. De prijs is meer dan interessant en we aarzelen geen moment om hem te bestellen. sandrine

Ce produit correspond exactement à mes attentes, j'en suis ravie et peux à nouveau me reservir de mon appareil photo. Le prix est plus qu'intéressant et on n'hésite pas une seule seconde à le commander. sandrine
  • Kordula Duitsland

Het product wordt alleen gebruikt onder normale huishoudelijke belasting en werkt zonder problemen. De bediening is eenvoudig, de optiek aantrekkelijk. De prijslijnverhouding is optimaal.

Das Produkt wird nur unter normaler haushaltsüblicher Belastung genutzt und funktioniert problemlos. Die Handhabung ist simpel, die Optik ansprechend. Das Preisleitungsverhältnis ist optimal.
  • André Frankrijk

j'ai acheté ce chargeur pour remplacer le chargeur défectueux de mon appareil photo (Fujifilm). Il fonctionne parfaitement et charge rapidement la batterie NP-45. je recommande ce produit.
  • Robert Nederland

De lader werkt goed, de prijs is zeker niet te hoog in vergelijking met de originele lader. De originele lader is vast niet beter van kwaliteit, want die ging na ruim een jaar al stuk.

• Geverifieerde koper Frankrijk

Hallo, De oplader werkt heel goed en de oplaadmonitor is erg handig. Contact opnemen met Subtel was heel eenvoudig en de verzending was erg snel - Bedankt voor alles!

Bonjour,
    Le chargeur fonction vraiment bien et le moniteur de charge est très utile.
    Le contact avec Subtel a été très simple et l’expédition très rapide - Merci pour tout !
  • christian Frankrijk

uitstekende kwaliteit, ik zal uw etablissement zoveel mogelijk aanbevelen. serieuze verzending op tijd geen verzendkosten voor toekomstige verzendingen uitstekend

qualité excellente, je recommanderai autant que possible votre établissement.
    sérieux
    envoi dans les délais
    pas de frais de ports pour les futurs envois
    excellent
  • Mario Duitsland

Ik kan het iedereen aanraden waar de originele oplader niet meer werkt. Adapter past gemakkelijk. Ik gebruik het voor mijn digitale camera en het werkt prima.

Empfehlen kann ich es allen,wo das originale Ladegerät nicht mehr funktioniert. Adapter passt problemlos. Ich verwende es für meine Digitalkamera und funktioniert prima.
Product Veiligheid

Fabrikant / EU Verantwoordelijke persoon

Fabrikant subtel GmbH
Adres Mainzer Str. 3, Berlin, 10247, Duitsland
E-mail info@subtel.nl
Veiligheidsinformatieblad downloaden

Dit formulier wordt beschermd door reCAPTCHA - het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Inloggen voor klanten

Afrekenen als een nieuwe klant

Het aanmaken van een account heeft vele voordelen:

• Bekijk bestelling en verzendstatus
  • Bekijk bestelgeschiedenis
  • Reken sneller af
Bezig met laden...

Nieuwe bestellijst aanmaken

Create a new list to organize your products

Bezig met laden...

Nieuwe bestellijst aanmaken

Create a new list to organize your products