subtel FAQ - Kennis, informatie en antwoorden op de meest gestelde vragen aan onze klantenservice.

Hier vind je veel gestelde vragen en de bijbehorende antwoorden. Als je een probleem hebt dat niet in onze FAQ behandeld wordt, kun je ons natuurlijk een e-mail sturen naar info@subtel.de. Voor bijna elk probleem vinden we een oplossing!

De levering en verzending naar Nederland duurt 2-4 werkdagen.
Met je bestelnummer om je gemakkelijk te kunnen identificeren, kun je per e-mail en telefoon contact opnemen met onze klantenservice:
- e-mail: info@subtel.fr
- telefoon: 0805 11.31.88 (gratis gesprek)
Als je pakket niet binnen de aangegeven tijd is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we je meer informatie kunnen geven en wat er gedaan kan worden.
Als je een product ontvangt dat totaal anders is dan wat je bestelde, neem dan per e-mail contact op met onze klantenservice info@subtel.fr en leg je probleem uit en voeg foto's toe van het ontvangen product met de referentie zichtbaar. Zo kunnen we je probleem sneller oplossen.

Betalingsmogelijkheden

subtel.nl biedt verschillende betalingsmogelijkheden: - Credit card
- PayPal
- Voorafbetaling
- Directe bankoverschrijving
Je kunt je factuur direct downloaden uit je klantenaccount of door te klikken op het "factuur" icoon in je verzendbevestigingsmail. Je kunt het ook downloaden door je emailadres en je bestelnummer in te voeren op onze website onder "order status",

Ruilen, retourneren en herroeping

Je kunt je herroepingsrecht uitoefenen gedurende een periode van 30 dagen na ontvangst van het pakket. Na deze periode is het niet meer mogelijk om een retour met terugbetaling te vragen. Voor meer informatie over het herroepingsrecht kun je direct in het menu klikken op de link "Herroepingsrecht".
Om je retour zo snel mogelijk te kunnen verwerken, vragen we je om je bestelling of het te retourneren product met een kopie van de factuur naar het volgende adres te sturen:

subtel GmbH
Plauener str. 163-165, Huis E 13053 Berlijn
DE - Duitsland
Om een retourverzoek te doen, is het belangrijk dat je per e-mail of telefoon contact met ons opneemt om je verzoek om een retour aan te geven. Er mogen niet meer dan 30 dagen liggen tussen je leveringsdatum en de retourdatum. Je ontvangt alle informatie voor je retourzending rechtstreeks als je contact met ons opneemt.

Terugbetaling van de aankoopprijs

Je krijgt het aankoopbedrag terugbetaald nadat we de retourzending ontvangen en gecontroleerd hebben. Je krijgt je geld teruggestort op dezelfde betaalwijze die je voor je bestelling gebruikte. De duur van de terugbetaling kan variëren naargelang de reden van je terugbetalingsverzoek en de levertijd.

Voordeel van een klantenaccount

Als je bij het plaatsen van je bestelling een onjuist e-mail- of afleveradres hebt gebruikt, neem dan rechtstreeks contact op met onze klantenservice: info@subtel.de
Als je problemen hebt met je wachtwoord, klik dan op "Wachtwoord vergeten" onder het wachtwoord-veld. Je wordt dan om je e-mailadres gevraagd en krijgt een email om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
Als je een afleveradres wilt toevoegen voor toekomstige bestellingen. Log in op je klanten-account, ga naar je persoonlijke instellingen en klik op "Registreer nieuw adres". Eenmaal geregistreerd kun je op opslaan klikken en het nieuwe adres als je standaard adres instellen.

3 jaar garantie

De garantieperiode voor subtel GmbH producten is 3 jaar. Na het verstrijken van deze periode is het niet meer mogelijk om een garantie-omruiling aan te vragen. Alle verdere informatie over de subtel garantie vind je op onze "Garantie" pagina